Gadis Semasa ♥



Le Gadis


Hello people,

Hi. Me Tasha. Born on 27 July 1998. Stay young. Hey you! Dont judge me by my face okay, because im not Arrogant! Wish me luck in PMR this year okay? Just that's all :)


Le Info

Instagram: TasyaKinda (Lets Follow) Twitter: @ehashaaaaa (Lets Follow)
I'm proud to be a fan of Islam. Because Islam is my life.

Le Love


Gadis Twitter: Click My Twitter
Gadis Facebook: Click My Facebook

Budak Pink Budak Merah :) Berhijab sangat comel !
Monday 22 October 2012 | 0 comments

Assalamualaikum :)

Sekian lama aku tak mengupdate blog ni . Fuhh! Berhabuk sekali weyhh :D haha .
tak apa lahh sekrang dah tak lagi berhabuk , sebab baru je bersihkan tadii .
Ehhh tengok gambar atas tuuu . COMEL sangat kan ? hahaha ! btw korang lagi lago lagu comel tau . Aku sekarang happy dahh , sebab ada budak ni yang nama Muhammad Muzahidi ni lah yang selalu happy kan aku setiap masa . Aku sayangg dia sangat sangat . We love each other :* Like Gf Like Bf . Haha ! dia stayy jauh dari akuu . tapi tak apa , hati kitaorang dekat jehh . Sempena nak raya ni jugak kan . Aku nak ucapkan lahh . Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha 2012 . Hehe , kitaa rinduu dekattt Muzz . Ah kay lah nakk outt dah . Lain hari wa update blog ni pulak kay . Lu jangan bimbang , wa mesti tak lambat punya update blog lepas ni . K byee :)

By : AshaLavegas

Older Post | Newer Post