Gadis Semasa ♥



Le Gadis


Hello people,

Hi. Me Tasha. Born on 27 July 1998. Stay young. Hey you! Dont judge me by my face okay, because im not Arrogant! Wish me luck in PMR this year okay? Just that's all :)


Le Info

Instagram: TasyaKinda (Lets Follow) Twitter: @ehashaaaaa (Lets Follow)
I'm proud to be a fan of Islam. Because Islam is my life.

Le Love


Gadis Twitter: Click My Twitter
Gadis Facebook: Click My Facebook

I love you Mr. Superman :D
Tuesday 23 October 2012 | 0 comments

Assalamualaikum semua !

hehehe hari ni nak cerita pasal tuuu tu tuuu gambar tuu ! Tengokk caringg nya dia dekat akuu . Manja pulakk tu , haishh! Suka lah :D Hehe banyak lagi sebenarnyaa . But takmo lah post gambar aku whatsapp ngan dia bnyak2 nanti ada pulak bunyi keling keling yang jual aiskrim tuu mengumpatt -.- Haha! Aku sayangg kau Muzahidi ( B O Y F R I E N D ♥ )

By : AshaLavegas

Older Post | Newer Post