Gadis Semasa ♥



Le Gadis


Hello people,

Hi. Me Tasha. Born on 27 July 1998. Stay young. Hey you! Dont judge me by my face okay, because im not Arrogant! Wish me luck in PMR this year okay? Just that's all :)


Le Info

Instagram: TasyaKinda (Lets Follow) Twitter: @ehashaaaaa (Lets Follow)
I'm proud to be a fan of Islam. Because Islam is my life.

Le Love


Gadis Twitter: Click My Twitter
Gadis Facebook: Click My Facebook

Thursday 1 November 2012 | 0 comments













Assalamualaikum :)

Harini aku nak cerita tentang tuuuutttttttttt ! Haha nak tahuu ? Gambar tu lah ngekk . Atoiyy , haha lek ahh gurau je :D Ehh pasal apa eah , aku nak cerita pasal gambar tu o.O Haaaa sebab harini malam khamis 1.11.2012 . Last episod bagi cerita ni . Oemjieeeeeeeeeee :'< Nanti mesti aku rinduu dekat Kang Tae-Joon , Chang Eun-Kyul dan Goe Jae Hee . Dekat twitter pun mesti dah tak ada orang tweet pasal cerita ni . Hai-O lahhh :D Hahahaha! Okayy lah tu je aku nak post ;p Bye bye .

By : AshaLavegas

Older Post | Newer Post