Gadis Semasa ♥



Le Gadis


Hello people,

Hi. Me Tasha. Born on 27 July 1998. Stay young. Hey you! Dont judge me by my face okay, because im not Arrogant! Wish me luck in PMR this year okay? Just that's all :)


Le Info

Instagram: TasyaKinda (Lets Follow) Twitter: @ehashaaaaa (Lets Follow)
I'm proud to be a fan of Islam. Because Islam is my life.

Le Love


Gadis Twitter: Click My Twitter
Gadis Facebook: Click My Facebook

Hangout Wersa's Family 3.11.2012 ♥
Tuesday 6 November 2012 | 0 comments


























                         



















































Assalamualaikum W.B.T .
Hehe manyakkk kan wa post ini punyaa gambar ;p Suka hatii aku ahh doeh . Ni blog aku kesahh apa ? Haha lek ahh gurau je :3 Ni masa kitaorang hang 3.11.2012 . Btw tak semua yang turun padang untuk gathering yang kedua ni . Eh kedua ke ? Alaa tatau . hehe kalau nak dikatakan tu memangg happy lah . Sekian lama tahan rindu dekat dorang . Pastu jumpa pulakk . Adoiii best gilaa doeh . Aku tengok ada yangg mok , kepeng pun ada :3 HAHA! Aku sayang dorangg :* Salah seorang dari family kami ada yang menduduki EXAM BESAR (SPM) iaitu Tengku Hajat Hafizi (ALOM) . Dia abang kedua kami . Abang pertama or yang paling tua lah iaitu Ervan Rizuan . Kitaorang sayang dorang! Hope family ni *TAKAN TERPISAH* harap jugak family ni sampai ketua cucu cicik akan kekal :O Loll haha . Kitaorang if nak pergi mana mana selalu bersama *TAKAN TERPISAH* nak snap gambar pun bersama sama *TAKAN TERPISAH* haha nak pergi makan pun bersama sama *TAKAN TERPISAH* nak bincang pun bersama sama *TAKAN TERPISAH* Hahaha ;D Aku pun dah anggap dorang macam adik beradik kandung aku sendiri . Tak kesah ahh orang nak cakap apa . Kalau korang ada dengar orang kutuk-2 family kami itu bermakna Orangg itu Cibekkk Gilaaaaa -.- Jealous sebab dorang takda . hehehe Memang penat gilaa . Tapi happy gilaaa . Yang hangout hanya Haziq , Ekmal , Erry ,  Ervan , Alom , Fida , Aidie , Syamim , Firdaus , Syawal , Badrul , Daniel , Ammar , Izzatie , Aku , Ayuu , Puteri , Sha , Aini dan lain lain lagi . Lupaaa dah :* Sayang dorangg sampai tua !

By : AshaLavegas

Older Post | Newer Post