Gadis Semasa ♥



Le Gadis


Hello people,

Hi. Me Tasha. Born on 27 July 1998. Stay young. Hey you! Dont judge me by my face okay, because im not Arrogant! Wish me luck in PMR this year okay? Just that's all :)


Le Info

Instagram: TasyaKinda (Lets Follow) Twitter: @ehashaaaaa (Lets Follow)
I'm proud to be a fan of Islam. Because Islam is my life.

Le Love


Gadis Twitter: Click My Twitter
Gadis Facebook: Click My Facebook

Love my TRIBAL ♥
Monday 3 December 2012 | 0 comments
Assalamualaikum people. Today i want share my story too you all. Aiceh :D hahaha lol. Alright aku nak cari sangat sangat t-shirt, dress, beg, kasut, cover phone, seluar, hijab dan semua lah yang bercorak TRIBAL. Double What?! Omg Omg Omg >.< Kat mana ah nak cari semua yang aku sebutkan tadi dengan bercorak TRIBAL tu eh? *Online Shop* Ohh malas lahh pulak. Sebab kita pun tak tahu yang *Online Shop* ni original ke tak. Entah entah ada yang koyak keee :3 hehe.Aku nak tengok depan depan  TRIBAL tu. Dekat area Terengganu taktahu ada ke takk. Kalau dekat Kuala Lumpur pun taktahu. Hmm :/ So Damn! Dah lama kot mengidam nak kan TRIBAL tu cewahh. Comel sesangat! Corak dia membuatkan mata aku jadi segar O.O haha lol. Okayy korang kalau tahu tentang TRIBAL ni kasi tahu lah aku ehh. Kerjasama korang amat dihargai oleh aku :3 Ni ciri ciri tentang TRIBAL ♥













Older Post | Newer Post