Gadis Semasa ♥



Le Gadis


Hello people,

Hi. Me Tasha. Born on 27 July 1998. Stay young. Hey you! Dont judge me by my face okay, because im not Arrogant! Wish me luck in PMR this year okay? Just that's all :)


Le Info

Instagram: TasyaKinda (Lets Follow) Twitter: @ehashaaaaa (Lets Follow)
I'm proud to be a fan of Islam. Because Islam is my life.

Le Love


Gadis Twitter: Click My Twitter
Gadis Facebook: Click My Facebook

Story Of My Feelings ♥
Wednesday 5 December 2012 | 0 comments









 














 

Assalamualaikum. Harini nak cerita sedikit tentang kisah perasaan aku. Omg Omg Omg! Comell kan gambar gambar kat atas. Ergh like it! Haha okayy tengok gambar gambar ni macam tu lahh perasaan aku dekat Mr. D ? Double What?! Wowww gituu. Haha who's that boy? :O Nak tahu? Em buat apa nak tahu? Em tak perlu kot ^^ hahahaha. One day, insyaAllah aku akan kasi tahu korang. Aku nak life aku dengan dia like gambar gambar tu. OhMyAllah, seriously terharu kalau apa yang aku nak ni real. Yaa mula mula kenal then rapat then onthephone then meet then jalan jalan then then then whatever. Tak kira dimana saja aku berada disitu laa ada Mr. D :) hahahaha. Baru happy life. Tak ada persalafaham antara satu sama lain. But Mr D. Stayy jauh dari aku. Tapi hakikatnya hati kitaorg teramat dekat. Walaupun kadang kala "Text Line" "Text viber" "Whatsapp" "Tweeting" "Chatting" and other. Aku harap jugak One Day Allah subhanaAllah mempertemukan aku dengan Mr D. Aku akan jadi yang terbaik untuk dia. Aku akan berusaha menjaga hati dan perasan dia dengan baik. InsyaAllah dengan izin Allah S.W.T :) I love you biy. When I say I love you means that it is correct. Trust me okayy! And notice to those who are reading this entry. Do not know how to curse people based on face! And one things. HE'S MINE, YOU TOUCH HIM AND I WILL KILL YOU ^^V Alright. WHO ARE YOU TO JUDGE ME -.- Done read? Dont forget to smile yaa :D hahaha. Sekian dari Asha. Assalamualaikum♥





Older Post | Newer Post