Gadis Semasa ♥



Le Gadis


Hello people,

Hi. Me Tasha. Born on 27 July 1998. Stay young. Hey you! Dont judge me by my face okay, because im not Arrogant! Wish me luck in PMR this year okay? Just that's all :)


Le Info

Instagram: TasyaKinda (Lets Follow) Twitter: @ehashaaaaa (Lets Follow)
I'm proud to be a fan of Islam. Because Islam is my life.

Le Love


Gadis Twitter: Click My Twitter
Gadis Facebook: Click My Facebook

Thats why i smile as much as i can :)
Saturday 1 December 2012 | 0 comments
A SMILE CAN HIDE A MILLION TEARS 


Assalamualaikum Umat Islam


Helloo :) Harini nak cerita tentang perasaan aku caner bila tengok gambar dia. Tiap tiap malam sebelum tidur aku selalu buka gambar dia sambil dengar lagu yg feeling-2 laa. Aku happy dengan life aku sekarang, tapi aku taktahu kenapa bila ingat dekat dia rasa sedih je :') Whatever ahh. Yang penting kitaorang takkan sama sama mainkan perasan masing masing :'D hehe. Aku harap suatu hari nanti aku dapat berjumpa dengan dia. Akuu harap sangat sangat sangat. InsyaAllah, Aminn! Dengki juga lahh tengok gambar Alif(Kawan) dengan Gf dia. Dahlah alif tu stay terengganu, Gf dia pula stay Kl. Woihh jauh tuu. Tapi Alhamdulillah dorang dapat jumpa sesama dorang. Aku pun teringin lahh nak jumpa camtu :') Allahhuakbar, terharu tengok gambar dorang. Hehehe menyebok pula akuu. K takpa aku still boleh sabar bila lahh aku boleh meet dengan dia. Alright sampai sini je okay. Lain kali aku story yg lain pula. Thanks for read my story :)

Older Post | Newer Post