Gadis Semasa ♥



Le Gadis


Hello people,

Hi. Me Tasha. Born on 27 July 1998. Stay young. Hey you! Dont judge me by my face okay, because im not Arrogant! Wish me luck in PMR this year okay? Just that's all :)


Le Info

Instagram: TasyaKinda (Lets Follow) Twitter: @ehashaaaaa (Lets Follow)
I'm proud to be a fan of Islam. Because Islam is my life.

Le Love


Gadis Twitter: Click My Twitter
Gadis Facebook: Click My Facebook

Mr. Senget Senget dan Sengettttttttttt ♥
Friday 10 May 2013 | 1 comments
Assalamualaikum. Ni first story dalam 2013 yang aku akan post nanti, HAHA!  Nak story apa ehh. Okayy act 2013 ni aku rasa tahun yang happyyyy sangat2 bagi aku. No prob dekat sch :) 2013 sch baru iaitu SMK Chendering. First masuk sch biasa lah kan macam2 perasaan ada like takut, malu, segan, nak nangis pun ada! LOL okayy malas lah nak cerita masa first day tu. Ni haaa nak cerita tentang sorang MR ? Okay nama dia Muhd Amirul Haiqal bin Mohd Darus, umur dia sama je macam aku, dia tinggal dekat chendering jugak. masa tu nadia yang tolong adjust kan aku untuk dia. nadia kasi num aku dekat dia, then petang tu dalam pukul 5 lebih. Ummm yaa dia text aku. So kitaorg kenal2 lahh. Then aku pun tutttttt ngan dia. Haha k forget it. tarikh aku dengan dia pada 23.1.2013 SweetDate's :* Perangai dia ni banyak sama dalam list lelaki impian aku! OMGGGGGG! syukur Alhamdulillah. Myrol jenis ambil berat, panas baran maybe, smart style, pandai berkata kata, muka cute, makan banyak tapi tak gemokkkkk (ergh jealous), tinggi dan banyak lagii lahh! Hehe aku sayang muuu myrol! K banyak kali dah aku gaduh ngan dia tapi baik semula :D Mama ngan Papa pun dah tahu pasal aku ngan dia. Alhamdulillah mama papa okay je. Okay laa insha-Allah kalau ada masa aku story lagi. Bye Assalamualaikum *Sorry tak sempat nak letak gambar aku ngan dia* I call him Mr. Senget 

Older Post